Midt-Norge 110-sentral har alarmmottak kun for næringsliv og offentlige bygg og lignende og utalarmerer brannvesen ved utløst alarm.
110 Sentralen har ikke tilbud til private om direktevarsling pr. dato. Vi godkjenner private i særskilte tilfeller, bl.a. verneverdige bygg, handicappede personer i boligen m.m.
Om du er usikker på om du kan bli kunde, ta kontakt med oss.
Priser gjelder brann, sprinkler, gass og heis - alarm.
Alle priser inklusive 25 % mva og administrasjonsgebyr på kr. 67, -.
Alarmbonnementet vil faktureres forskuddsvis en gang pr. år, på første halvdel av året. MN110 vil årlig justere priser i henhold til SSB`s konsumprisindeks.
Midt-Norge 110-sentral har alarmmottak kun for næringsliv, offentlige bygg og lignende. Om du er usikker på om dere kan bli kunde ta kontakt med oss først. Under kan du se hvordan dere kan bli kunde steg for steg.
Velg først om du har montert en alarmsender eller ikke.
Ta kontakt med en sertifisert (FG-godkjent) installatør for å få montert en alarmsender. Oversikt over sertifiserte firmaer kan du finne her.
Dette firmaet må så ta kontakt med en av våre linjeleverandører. Linjeleverandøren vil sende et registreringsskjema til den som monterer senderen. Når dette er ferdig utfylt blir det sendt inn til Midt-Norge 110-sentral IKS.
Tlf: 91 13 37 00
E-post: support.smartalarms.no@addsecure.com
Tlf: 91 00 63 11
E-post: support@xsecure.no
Tlf: 72 42 49 00
E-post: info@elotec.no
Når vi har mottatt bestillingsskjema fra linjeleverandøren, vil vi registrere dere i vårt system. Deretter vil dere motta ett bekreftelsesskjema via Altinn, om at dere er kunde hos oss.
Til slutt bør anlegget testes. Den som tester anlegget må alltid ringe oss på: 739 57 656 før selve testen.
Ta kontakt med en av våre linjeleverandører, og gi beskjed om at dere ønsker at signalet skal rutes til: Midt-Norge 110-sentral IKS.
Tlf: 91 13 37 00
E-post: support.smartalarms.no@addsecure.com
Tlf: 91 00 63 11
E-post: support@xsecure.no
Tlf: 72 42 49 00
E-post: info@elotec.no
Når vi har mottatt bestillingsskjema fra linjeleverandøren, vil vi registrere dere i vårt system. Deretter vil dere motta ett bekreftelsesskjema via Altinn, om at dere er kunde hos oss.
Til slutt bør anlegget testes. Den som tester anlegget må alltid ringe oss på: 739 57 656 før selve testen.